New In!

I dag va jag på stan och marieberg med en kompis som heter Elin. Först gick vi på stan men vi hittade ingenting där eller jo jag hittade en ögonskuggsborste från elf inne på pinkroom. Så eftersom vi inte hittade så mycket på stan så hoppade vi på bussen till marieberg istället. Och där hittade jag en blus från Hunkydory på Design Only som verkligen va jätte fin. Den kostade 375:- för det va hälften på rea priset på den så den kostade 375:- istället för 1499:-. Ett riktigt fynd måste jag säga. Jag hittade även en tubtopp från hm för 49:-. Just de innan vi åkte ut till marieberg så åt vi sallad på gröna grodan. Det är verkligen jättegott där. Något jag verkligen kan rekommendera. Hoppas ni har haft en bra lördag! 


kram Frida
Blusen från HunkyDory 
 ögonskuggsborsten från elf 
 tubtopp från hm
Allmänt | |
Upp