Tag

 
 

1. Beskriv en perfekt höst dag!

En perfekt höst dag för mig är när solen skiner så man kan vara ute på stan eller gå på en promenad. Och så ser man alla fina färgerna på löven. Och sen när det börjar blir mörkt att man går in och tänder ljus och kanske kollar på någon film eller på någon tv serie och typ dricker något varmt. Det är sååå mysigt enligt mig. Haha


2. Vilket är ditt favorit ljus?

Jag har nog tre stycken favorit ljus just nu till hösten. Det är Fireside Treats, Cinnamon Stick och Beach Wood. Alla tre kommer från Yankee Candle.


3. Kaffe, te eller varm choklad?

Jag tycker varken om kaffe eller te så då måste det bli varm choklad.


4. Vingad eyeliner eller mörka läppar?

Jag tycker båda är väldigt snyggt men jag säljv passar inte i vingad eyeliner så jag tycker mörka läppar är bäst för mig eller på mig eller va man nu säger. 

 
 


5. Favorit parfym eller doft?

Jag har haft två favorit parfymer nu på hösten eller nu på hösten och det är Ralph Lauren nummer 2 pink och Nicki Minajs Minajesty.


6. Hur är hösten hos dig?

Hösten hos mig är väl blandad, det kan både vara soligt och typ 10-13 grader och regnigt och typ 4 grader. Det blåser även rätt så mycket ibland.


7. Favorit plagg till hösten?

Jag har nog inget speciellt favorit plagg men tjocka stickade tröjor älskar jag.


8. Favorit nagellack?

Använder typ aldrig nagellack men jag tycker typ vinröda naglar är snyggt. 

 


9. Jeans eller leggins?

Båda är snyggt men det beror på vilka tillbehör man har så att säga.


10. Uggs, stövlar eller boots?

Kan inte välja, älskar alla tre att ha på mig.


11. Favorit TV serie för hösten?

Det måste bli paradise hotel haha.


12. Vilka låtar får dig på höst humör?

Har nog ingen speciell låt som får mig på ett höst humör men två låtar som jag älskar just nu är The Days - Avicii och Heroes - Alesso.


13. En färg du gillar att bära upp på hösten?

Jag använder nog lite mörkare färger på hösten som svart, vinrött, lite brunaktigt och gråt. 

 

 

Allmänt | |
Upp